Меблі офісні для персоналу та керівника

1014 0

Облаштувати офісні приміщення зручними для роботи меблями стає головним завданням будь-якої компанії, адже саме тут люди проводять більшу частину свого часу, старанно працюючи над кожним окремим проектом. Створити сприятливу атмосферу в колективі і безпеку робочого процесу, визначити статус компанії, сформувати позитивну думку у клієнтів про вашу фірму вам допоможуть сучасні офісні меблі, які відповідають всім необхідним стандартам даної галузі та підбираються з урахуванням розміру приміщення, поставлених перед ними завдань та інших критеріїв.

Величезний вибір офісних меблів вам надасть магазин "КРІСЛОМАРКЕТ". І хоча продукція відрізняється стильовим рішенням і кольоровою гамою, всі моделі досить цікаві та сучасні, вони характеризуються високою якістю, доступною ціною, міцністю конструкцій і великим експлуатаційним терміном. А це головні показники, які необхідні для предметів з облаштування інтер'єру та робочих місць в будь-якому офісному приміщенні.

Правильний вибір офісних меблів

Умовно всі офісні меблі можна поділити на кілька категорій, від яких і доведеться відштовхуватися при виборі даної продукції. Це:

  • Меблі для персоналу. До цієї категорії в першу чергу відносяться стіл, стілець, шафи, полиці, стелажі. Не обов'язково купувати відразу всі предмети, потрібно грамотно обгрунтувати їх необхідність і підібрати розміри таким чином, щоб можна було зручно виконувати свої функціональні обов'язки;
  • Меблі для керівництва. Кабінет керівника - це місце, де проходять робочі наради, ділові переговори з партнерами, постачальниками, інвесторами та замовниками, тому облаштувати його потрібно більш презентабельно і комфортно. Якщо площа приміщення дозволяє, тут можна розташувати робочий стіл з хороших порід дерева, конференц-стіл, брифінг-приставку, шафи для документів і одягу, мобільні тумби та інші предмети інтер'єру. Не обійтися без просторих стільців. Головне - не переборщити в розмірах, адже головне завдання меблів для кабінету керівника полягає в створенні довірчої обстановки;
  • Меблі для приймальні. Якщо сфера діяльності вашої компанії передбачає роботу з клієнтами, постарайтеся організувати для них впорядковану зону очікування. У приймальні можуть розташовуватися як корпусні, так і м'які меблі для сидіння (письмові столи, журнальні столики, дивани, крісла, кушетки, меблі для розміщення рекламних буклетів, стійка-ресепшн). Дані елементи можуть відрізнятися конструктивними особливостями, розмірами, різними колірними рішеннями, які повинні прекрасно гармоніювати між собою.

Особливі вимоги до офісних меблів

При виборі офісних меблів для свого підприємства завжди слід пам'ятати прислів'я "скупий платить двічі". Щоб такого не сталося з вами, увагу звертайте на якісні, міцні і підібрані по стилю елементи. Столи, стільці, шафи і дивани повинні витримувати великі навантаження, відповідати всім нормам і вимогам безпеки, бути ергономічними і звичайно ж - відповідати фірмовому стилю.

Не варто економити на матеріалі, а особливо - на фурнітурі, тоді вам не доведеться робити нові покупки замість зламаних і вийшовших з ладу меблів.

Вартість офісних меблів

Вартість офісних меблів залежить від багатьох факторів, адже ціноутворення формується в залежності від виробника, можливих прямих поставок, накруток самого магазину, складності процесів виготовлення. До того ж в бюджет доведеться закласти доставку. У нас завжди обґрунтоване ціноутворення і немає зайвих націнок, тому купити меблі можна як бюджетного, так і елітного класу.

Меблі офісні для персоналу та керівника
4.9/5
28
Коментарі (0)

Схожі статті